Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

poniedziałek, 7 października 2013

Kula różana na stojaczku

Witajcie!

Dzisiaj króciutki wpis - tym razem chciałam Wam pokazać różanką kulę na stojaku z papierowej wikliny oczywiście według kursu Ani Krućko. Przeznaczenie - 10. rocznica ślubu. Tekst - przepiękny zresztą - dostałam od koleżanki, która poprosiła mnie o wykonanie tego prezentu. Trochę było w tym wszystkim improwizacji, ale efekt końcowy chyba całkiem znośny :)
Oceńcie sami:

 
 
Tak wygląda podstawka z przepięknym tekstem o miłości:
 



A tak już prezent gotowy do wydania:
 


Przyuważyłam, że od wczoraj miałam całkiem sporo wejść na bloga, jednak nikt nie zostawił nawet maleńkiego komentarzyka :( Może jednak ktoś się odważy? Nawet jeśli nie podobają Wam się moje prace, jestem otwarta na konstruktywną krytykę, więc... śmiało :)

Pozdrawiam i życzę miłego oglądania kolejnych postów.

1 komentarz:

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)