Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

niedziela, 20 października 2013

Jesienny wieniec

Witajcie!

Dwie prace zaczęte, wózeczek pomalowany i schnie, a ja w międzyczasie piszę dla Was nowy post.
Tym razem chcę Wam pokazać inną pracę. Jesień w pełni, kolory przepiękne, wiele z Was porobiło już jesienne dekoracje, więc i ja postanowiłam pobawić się liśćmi :)
Oto co po godzinnej piątkowej pracy zawisło na moich drzwiach wejściowych:

 

 
 
I zbliżenie na różyczki, dla mojej cioci, która nie za bardzo wiedziała, jak można z liści wyczarować kwiaty :)
 
Ciociu, to zdjęcie dla Ciebie :)


Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)