Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

sobota, 28 września 2013

Hafty - ciąg dalszy

Witam ponownie!

Dziś zamierzam pokazać Wam resztę moich prac wykonanych metodą haftu krzyżykowego. Są to generalnie hafty wykonane dla własnej przyjemności, bez żadnego zamówienia czy zamysłu podarowania ich komukolwiek. Ot zwyczajnie, dla samej frajdy haftowania :)

Jeden z moich ulubionych prac - wykonana w kolorach sepii Światynia Wang z Karpacza. Tym bliższa mojemu sercu, że osobiście odwiedziłam to miejsce, choć już po ukończeniu haftu.
 

 

Kolejny obraz to wybór mojego męża, który bardzo lubi podróże i marzy o odwiedzeniu Wielkiego Muru Chińskiego (to jedno z wielu miejsc na jego liście "do zobaczenia na świecie").
Haft znalazł nową właścicielkę i pojechał do Warszawy :)
 

 
Z myślą o moim mężu powstał też inny haft - tym razem jako prezent dla niego. Historia powstania tego haftu jest dość ciekawa, bo wykoanałam go bez schematu, ponieważ nigdzie nie mogłam żadnego znaleźć. Za wzór posłużył mi... szalik klubowy ;)). Jako że szaliki są tkane raczej nie z kwadratowych oczek, haft wyszedł "oryginalnie" ;), ale liczą się chęci. Jeszcze jedna ciekawostka - obrazek powstał jeszcze zanim odkryłam czarną kanwę, więc czarne tło jest wyhaftowane :)
 

 
Po trudach haftowania czarnego tła zainwestowałam w czarną kanwę. Jak dotąd powstał na niej tylko jeden haft. Co prawda obrazy wykonywane na czarnej tkaninie strasznei mi się podobają, ale jest to znacznie trudniejsze i bardziej czasochłonne, a i oczy szybciej się męczą...

 
 
Poza tym powstało kilka mniejszych prac:

 
 

 

 
 

 

 
 

 

 
I to by było na tyle. Nie odkładam bynajmniej igły na zawsze, ale na chwilę obecną znalazłam inną pasję. W międzyczasie planuję wykonanie kolejnej metryczki dla nowo narodzonego synka przyjaciółki - podzielę się z Wami zdjęciami, gdy praca zostanie już ukończona.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do dalszego odwiedzania mojego bloga.
 
 
 
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)