Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

niedziela, 19 listopada 2017

Butelka mixed media

Witajcie!

Serdecznie dziękuję Wam za tak wiele ciepłych słów pozostawionych ostatnio pod moimi pracami. Każda blogerka/bloger wie, jakie to miłe wiedzieć, że ktoś do Was zagląda i pozostawia po sobie ślad :)

Zanim przejdę do kolejnej pracy - mała osobista "wycieczka" ;) Z pewnością każda z nas-rękodzielniczek ma wierne grono swoich "fanów" (przeważnie jest to rodzina ;) ). Ale czasem okazuje się, że nasze blogi odwiedzają osoby, których  wcale byśmy o to nie podejrzewały. Czasem też najmilsze i najbardziej zaskakujące komentarze płyną z zupełnie nieoczekiwanych źródeł. Tak było ostatnio u mnie. Usłyszałam chyba największy komplement, jaki mogłabym sobie wyobrazić - że tworzę "prace z duszą"!!! Kasiu, dziękuję Ci za te słowa!!! :) i witam w gronie "cichych obserwatorów" :)

A teraz do rzeczy.
W moje prace staram się wkładać maksimum serca i zapału, jakie się da włożyć. Wychodzi różnie - czasem lepiej, czasem gorzej. Z tą pracą było trochę inaczej - koniecznie chciałam spróbować swoich sił w nowej technice mixed media, ale podeszłam do tej pracy raczej bez entuzjazmu, bez większego planu, trochę na spontan, bardzo "próbnie". Efekt samą mnie zaskoczył :)

Tak oto powstała pierwsza mixed mediowa butelka


Nic nie poradzę, że uwielbiam klimaty vintage, a portret tej dziewczynki "patrzył" na mnie za każdym razem, gdy przeglądałam serwetki z tego działu :) Doczekał się!


Motyw z serwetki przyklejony jako typowy decoupage. Za to cała reszta - to tzw. radosna twórczość ;) Ciekawy efekt widziałam przy zastosowaniu zwykłej gazy, więc musiałam wypróbować ;)) Klejona na Magic i utwardzona lakierem w sprayu  prezentuje się zwiewnie, a jednocześnie  jest sztywna i nieruchoma. Aż mnie to zdziwiło, ale zdecydowanie nie jest to moja ostatnia przygoda z gazą ;)


Do tego w ruch poszły perełki z jakiejś sztucznej biżuterii, która przestała pasować do czegokolwiek i  sztuczne kwiatki, przemalowane na srebrno, muśnięte białą farbą.



Całą buteleczkę, żeby nie była nudna, potraktowałam klejem na gorąco, tworząc pionowe fale na całości i poziome pierścienie na szyjce butelki. Całość pomalowana na czarno, a dla odznaczenia się szlaczki z kleju pociągnięte zostały srebrną farbą.



Buteleczka, z założenia "treningowa", stała się jedną z moich ulubionych. Wiecie, że lubię nowości - nowe techniki, nowe preparaty, nowe tematy :) A więc ogłaszam wszem i wobec, że mixed media zaliczone i polubione :)

Z racji wykorzystania tego "co było pod ręką" (butelka po winie, perełki z biżuterii, kwiatki ze starego bukieciku, gaza opatrunkowa) - zgłaszam buteleczkę na wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego "Domowy Recykling"

http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2017/11/domowy-recykling-wyzwanie-w-listopadzie.html
 
Moja vintage-panienka nieśmiało pcha mnie w kierunku kolejnego wyzwania - tym razem w DIY "Stare, vintage, zardzewiałe". Nie wiem, czy DT zakwalifikuje moją pracę, jako wystarczająco "vintage", ale dla samej frajdy zabawy - spróbuję :)

http://diytozts.blogspot.com/2017/11/25-wyzwanie-stare-vintage-zardzewiae.html#
 
Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca - za odwiedziny i cierpliwość :)
I życzę miłego kolejnego tygodnia.

9 komentarzy:

  1. Joasiu piękny debiut !! Serwetkę też lubię bardzo ale ja się niestety z mediami nie polubiłam .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu to wspaniała praca. Buteleczka jak małe arcydzieło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna butelczyna Ci wyszła.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY - Kasia DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca :) Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiu fiu , mam tylko nadzieję, że zawartość tej butelki jest tak samo wyśmienita
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnoslaskiego

    OdpowiedzUsuń
  7. Efektowne mediowanie i piękny finał. Butelka wygląda bardzo vintage! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY, życzę powodzenia i pozdrawiam cieplutko. Inka-art/ DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  8. No... jak na pracę bez entuzjazmu, to hoho :) Pięknie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny i mega dopracowany pomysł na udekorowanie butelki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)