Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

wtorek, 5 sierpnia 2014

Urodzinowe pudełko

Witam!

No i znowu to samo - jak mnie nie ma, to nie ma, a jak jestem to dość często :)
Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować drewniane pudełeczko/szkatułkę, jakie zrobiłam na imieniny mojej kuzynki. Powstało dość szybko, bo musiałam się uwinąć w niecały tydzień, a że pogoda była, jaka była (upały niemiłosierne), to po pierwsze niewiele się chciało, a po drugie materiały nie chciały w pełni współpracować...
Technika? Oczywiście decoupage :)


W środku prezentuje się tak:


Żeby nie było pusto w środeczku, na denku wylądował odcisk kociej łapki, a na wieczku sentencja o kotach :)

Na wierzchu foteczka Melanii, kotki Kuzynki. Hehehe, technika rządzi - nikt nie wiedział, skąd mam taką "śpiącą" fotkę, a to Kuzynka sama przesłała mi kiedyś MMSa. Z komórki - na laptopa, z laptopa - na pendrive'a, z pendrivem - do wydruku i tadaaam, dzięki medium do transferów Mela znalazła się na pudełeczku :) W sumie to pierwszy taki duży wydruk przenoszony przeze mnie na medium, ale efekt chyba zadowalający :)


Dookoła szkatułki malowana dekoracja koronkopodobna :)


A narożniki próbowałam postarzyć. Przetarcia na wierzchu zrobiłam standardowo - papierem ściernym. Z dołem było więcej zabawy... Całe pudełko w zamyśle miało być białe z brązowymi przetarciami, ale gdy już to zrobiłam i zdjęcie było przetransferowane... przestało mi to pasować... :) Więc przemalowałam dolną część na ciepły brąz :) Tu powstał problem - co z przetarciami? Jako że nie miałam spodniej białej warstwy, papier odpadał. Więc postanowiłam spróbować wyczarować przetarcia metodą suchego pędzla. Jak Wam się podoba? Osobiście uważam, że nawet nie najgorzej to wygląda ;)

 
 Wiecie, że jeszcze nigdy nie brałam udziały w rzadnym wyzwaniu blogowym? Skoro tyle w moich pracach "pierwszych razów", postanowiłam nieśmiało zgłosić się do wyzwania na DECU Style :) Swoją drogą - kto jeszcze nie był na blogu Zuzy, koniecznie musi tam zajrzeć - Zuza po prostu czaruje przedmioty przy pomocy decoupażu!!!
 
A więc zgłaszam moje pudełko na Wyzwanie I z tematem TRANSFER :)
 
 

2 komentarze:

  1. Piękna praca i dziękuję za zgłoszenie do wyzwania :)
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko przepiękne, a co najważniejsze jest moje;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)