Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

czwartek, 1 maja 2014

Serwetki na wymianę

Witam!
 
Oj, strasznie dawno mnie tu nie było... :( Co nie znaczy, że poza blogiem też się obijam. A nie! :) Zaczętych mam kilka prac i  staram się je jakoś jednocześnie ciągnąć. Efekt niestety mizerny, ale za to jak skończę wszystkie to dopiero będzie wysyp postów :)
 
Tymczasem uznałam, że moja kolekcja serwetek mogłaby ulec lekkiemu urozmaiceniu. Mam kilka całych paczek serwetek i z chęcią częściowo bym je wymieniła na inne.
 
Gdyby ktoś miał ochotę na małą wymianę serwetkową, to zapraszam do zostawiania komentarza pod tym postem lub wysyłania od razu maila ze swoimi propozycjami na maila (podany w zakładce KONTAKT).
Poniżej przedstawiam zdjęcia moich zbiorów z podaniem ilości dostępnych serwetek. Postaram się na bieżąco uaktualniać posta :)
 
 
SŁONECZNIKI Z LISTKAMI
Rozmiar: 33x33 cm
Sztuk: 10
 
HALLOWEEN
Rozmiar:  33x33
Sztuk:   15
 
SŁONECZNIKI
Rozmiar:  33 x 33
Sztuk:  8
 
 
STORCZYKI
Rozmiar:  33x33
Sztuk:  10
 
 
GWIAZDA BETLEJEMSKA
Rozmiar:  33x33
Sztuk:  10
(serwetka jednowarstwowa, tekstura: "groszkowa")
 
WINOGRONO
Rozmiar:  33x33
Sztuk:  15
(serwetka jednowarstwowa, tekstura: "groszkowa")
 
JABŁKA
Rozmiar:  33x33
Sztuk:  8
 
MUFINKI
Rozmiar: 33 x 33
sztuk: 10


ZIOŁA
Rozmiar: 33 x 33
Sztuk: 10
 
 
Pozdrawiam i dziękuję, że mnie odwiedzacie pomimo braku nowości :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)