Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

wtorek, 12 września 2017

"Moje Małe Pasje" publicznie :)

Witajcie!
 
Spieszę do Was z mini-relacją :)
W ostatnią sobotę "Moje Małe Pasje" ponownie wyszły do ludzi na małym, lokalnym wydarzeniu. Imprezka udana, choć mój udział obył się bez większych sukcesów ;) Ale nie to jest najważniejsze - liczy się, że znowu odważyłam się wyjść publicznie z moimi pracami :)
 
 
Teraz staram się "pozbierać" po bardzo intensywnych przygotowaniach do tego "występu". To był bardzo pracowity czas - 1,5 miesiąca wytężonej pracy, "wyciskania" weny twórczej, zarwanych nocek, walki z własnym organizmem, pod koniec już lekko przegrywanej walki...  Ale dałam radę :)
 
 
 
 
 
Wprawne oko dojrzy na zdjęciach prace, które jeszcze nie były publikowane  - przyczyna jest prosta - brak czasu. Do ostatniego wieczora przed wystawą trwała praca i pakowanie.
 
Z tego miejsca chciałabym podziękować wszystkim, którzy we mnie wierzą i wspierają w mojej "artystycznej" pasji - Dziękuję Wam, bez Was to nie miałoby sensu!!!! :))))
 
Biesiado Sąsiedzka - do zobaczenia za rok ;)))

4 komentarze:

  1. Piękne prace, gratuluję odwagi! pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, widzę, świetne prace. Na pewno miały ogromne wzięcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogrom pracy i weny twórczej jest tu pokazany :)
    Dziękuję za pocztówkę i słowa otuchy !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)