Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

wtorek, 15 sierpnia 2017

Powrót do przeszłości

Witajcie wakacyjnie!

"Moje małe pasje" są właśnie na wakacyjnym wyjeździe, ale jak widać nie da się wytrzymać bez choćby myślenia o moich pasjach ;)

Dziś będzie ultra krótko.
Przede wszystkim dlatego, że jestem w posiadaniu tylko jednego zdjęcia, którego nawet nie jestem autorką, a poza tym praca wcale nie powstała ostatnimi czasy :)

Otóż praca, którą Wam dziś pokażę, została wykonana 10 lat temu, gdy byłam przykuta do łóżka po operacji kolana. Szczerze powiem, że nawet o tym zapomniałam, ale na szczęście osoba obdarowana mi przypomniała i nawet przesłała zdjęcie (A. - dziękuję jeszcze raz). Stąd mogę dziś zamieścić tego posta :)

Haft krzyżykowy herbu Lecha Poznań - robiony bez schematu!!!! Obraz dla wyjątkowego fana tej drużyny. Podobno do teraz wisi w widocznym miejscu (aż miło)!!!


3 komentarze:

  1. Dokładnie miło gdy nasza praca nie idzie w kat tylko jest przez obdarowana osobę doceniona. Świetny haft tym bardziej ze bez schematu! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się wraca do takich staroci , udanego urlopu życzę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Super pamiątka i dla obdarowanego, i dla Ciebie, cieszy gdy wiem, że nasze prace nie zostały wyrzucone, schowane do szafy, lecz docenione.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)