Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

piątek, 21 lipca 2017

Serduszko ślubne

Ho! Ho! Ho!

I to nie o Boże Narodzenie się rozchodzi, a o fakt, że wpadam tu już trzeci raz w tym miesiącu ;)))

Pora późna, więc za dużo "gadania" nie będzie.
Zostałam poproszona o wykonanie serduszka decu jako niezobowiązujący podarunek na ślub - taki dodatek do telegramu :) Serwetkę miałam idealną na tę okazję, więc dylematu nie było tym razem. Sentencję wybrały panie zamawiające, ale i mnie się ona baaaardzo podoba :)
 
 

Tak więc - serwetka od samego początku, gdy trafiła w moje ręce, zawojowała moje serce i od razu obmyślałam, gdzie by jej użyć :)  Jak tylko nadarzyła się okazja - szybciutko po nią sięgnęłam!!!

 
Serwetka nie zakryła dokładnie całego serca (serce 20 cm), wiec obrzeża pomalowałam farbą akrylowa, trochę cieniowaną. Było ładniej, ale czegoś mi brakowało. Gdy położyłam pierwsze szablonowe reliefy ze szpachlówki, od razu wiedziałam - TO JEST TO!!! :)))
 

 
Te same reliefy znalazły się i na stronie z serwetką, i na stronie z cytatem. Ta druga najzwyczajniej w świecie skradła moje serce. W sumie to przy sentencji zaczęłam bawić się szpachlówką i się zakochałam :) Idealnie wpasowała mi się w charakter podarunku - białe, delikatne, dodające uroku.
Cytat przetransferowany na medium transferowe.
 
Satynowa wstążka do zawieszenia serduszka, dwa drewniane koraliki, przemalowane na ten sam kolor, co serce - i gotowe!
 
 
Serduszko zostało opakowane w celofan, wykończone białą kokardą i poleciało do osób zamawiających, które były zachwycone :)
 
 
I tu jeszcze jedno zdjęcie z pleneru - idealne połączenie - serce, miłość i róże :)
 
 
A swoją drogą zastanawiam się, dlaczego to róże kojarzą się z miłością... Fakt, są ładne, ale mają kolce, mogą ranić, jeśli jesteś nieuważny. Co innego polne kwiaty - wolne, delikatne, urzekające... Potrafią zawrócić w głowie feerią barw i zapachów - zupełnie jak miłość :))) Bo miłość nie jest jednokolorowa, jak czerwone róże - ma wiele twarzy i odmian...
 
Pozdrawiam wszystkich, którzy znają kolory miłości i potrafią się jej oddać bez reszty :)
I dziękuję za odwiedziny!!!
 
 
 

4 komentarze:

  1. Piękne serduszko, cytat wspaniały - w sam raz pasuje do ślubnej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie bomba , piękna serwetka , cudne reliefy i świetny cytat. Lepiej być nie mogło. Gratuluję Joasiu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże - bo miłość jest tak nie oczywista. Delikatna, a ranić potrafi...
    Niemniej serce jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne serducho :) też nie rozumiem tego fenomenu róż jako symbolu miłości, no ale to jest już tak od bardzo bardzo bardzo dawna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)