Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

wtorek, 23 maja 2017

Świecznik

Witajcie!
 
O dziwo udało mi się tu zawitać drugi raz w tym miesiącu :)
Dziękuję Wam za odwiedziny i miłe słowa pod postem o słoiczkach i wazoniku.
 
Dziś będzie krótko i zwięźle, bo samopoczucie lekko pod psem i głowa pęka, i tak jakoś...
Chciałabym Wam pokazać świecznik, jaki ostatnio poczyniłam. Kiedyś, dawno już dosyć, pomalowałam go na biało i tak sobie wylądował w pudle, bo nie miałam na niego pomysłu. Miała być serwetka z ornamentami, ale świecznik raczej niewielki i jakoś mi to nie wyglądało.
Ostatecznie poszłam w minimalizm, czyli mój ulubiony motyw :)
 
W ostatecznej wersji świecznik prezentuje się tak:
 
 
Jest to zupełnie prosty świecznik, wymiary: 21,5 cm x  5 cm x 2 cm (mniej-więcej).
 
 
Na brzegach zrezygnowałam z serwetki. Jako że pod choinkę dostałam pędzle gąbkowe, nadszedł czas na ich użycie :) Namalowałam więc koronkę. W ruch poszła też wykałaczka z tępym końcem i cienki pędzelek do podmalowania cieni. Oczywiście to moja pierwsza malowana koronka. I wiecie co? Nawet mi się podoba:)
 
 
Motyw z serwetki wylądował dość oszczędnie na wierzchu świecznika. Ponieważ miejsca tam jak na lekarstwo, padło na drobne różyczki.
 
 
Wyglądały mi tak trochę "goło" po przyklejeniu, więc dodałam cieniowania - klasyczne, w kolorze - zielony do zielonego, róż do różowego. I trochę pocieniowałam otwory na świeczki :)
 
 
To już wszystko. Mówiłam, że będzie oszczędnie - i w tekście, i w zdjęciach, bo ile można fotografować zwykły świecznik :)
Dziękuję, że do mnie zaglądacie i dziękuję za każde pozostawione słowo.
 

5 komentarzy:

  1. Joasiu wyszło super. Ta ,malowana koronka udała Ci się wyśmienicie. Różyczki też wyglądają pięknie, świetny pomysł też z tym cieniowaniem brzegów otworów, chyba sobie go przygarnę.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swiecznik klasyczny, lecz wykonanie nietuzinkowe. Mozesz byc z siebie dumna. Koronka i cieniowanie wyszly idealnie. Bardzo mi sie podoba taka wersja. Super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny świecznik - bardzo podoba mi się pomysł z tym cieniowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny :) wygrałam kiedyś podobny, tylko w kolorze szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Classic candle holder, but not unusual. You can be proud of yourself. The lace and shading worked out perfectly.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)