Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

sobota, 23 listopada 2013

Szkolenie Decoupage i scrapbookingu

Dzień dobry!
 
W zeszłym tygodniu w czwartek miałam okazję uczestniczyć w pokazie/szkoleniu dotyczącym decoupage i scrapbookingu. Co prawda pierwsza nieśmiała próba pseudo-decoupage'u już za mną (na młynku do kawy), ale generalnie te techniki nadal są dla mnie nowe. No i złapałam bakcyla! :) Wygląda to znacznie łatwiej niż mi się wcześniej wydawało, choć wiem, że praktyka pokaże pewnie coś innego i będę raz po raz wyzywać, ale z pewnością spróbuję tej techniki :) Szczerze mówiąc kuszą mnie stare drewniane krzesła w kuchni mojej cioci ;) ale ciiii...
Wracając do szkolenia - prowadziła je Pani Beatka, rodowita Ślązaczka, co wprowadzało dodatkowy element humoru do szkolenia ;) (rozumiecie - śląskie wstawki w Wielkopolsce wydają się być dość zabawne).
Zdjęcia to jakościowa porażka, ale poszłam bez zamiaru robienia zdjęć, czyli bez aparatu, więc ratowałam się moim niezbyt zaawansowanym telefonem ;) Tak więc za jakość przepraszam.
 
 
Co Pani Beatka tam wyprawiała.... !!! Niesamowite! Napatrzeć się nie mogłam. A jej prace, które przywiozła pokazać, były po prostu nie z tej ziemi.
 
 
 
A szkolenie było zorganizowane przez właścicielkę sklepu papierniczego z mojego miasta "KOMNET". W ostatnim czasie zaczęli ostro wprowadzać materiały do rękodzieła, przeróżne i chyba mają największy wybór w moim mieście. Szczerze mówiąc boję się już tam chodzić, bo jestem chora patrząc na te wszystkie cudeńka, a głowa mi pęka od wizji prac, do których mogłabym to wszystko wykorzystać. :)
P.S. Gdyby ktoś miał informacje, gdzie i jak można wydłużyć dobę do 48 h (przynajmniej) to zostawcie komentarz - z pewnością skorzystam ;)
 
Tak więc myślę, że w końcu przyjdzie czas na wykorzystanie wiedzy ze szkolenia w praktyce. I chociaż rączki się rwą do pracy, to czas niestety nie chce płynąć wolniej.
 
Tak więc pozdrawiam wszystkich, dla których doba to za mało, by zrobić wszystko, co się chce :)
I resztę też gorąco pozdrawiam!!!

Aha, oczywiście przypominam  o Bazarku dla Czarusia - tylko do 1 grudnia możecie kupić wyjątkowe rzeczy, które mogą się stać niepowtarzalnymi prezentami świątecznymi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)