Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

niedziela, 17 listopada 2013

Młynek do kawy

Witajcie!
 
Chciałam Wam dzisiaj pokazać najnowszą pracę. W sumie skończyłam ją w zeszły weekend, ale ze względu na to, że miała iść dzisiaj do solenizantki jako prezent, nie chciałam jej wcześniej pokazywać :)
 
 
 Prezent w pełni spersonalizowany :)
 
 
 Pierwsza próba użycia miedzianej farby też chyba nie wyszła najgorzej :)
 
 
Trochę kawy dla nadania charakteru i aromatu.
 
 
I młynek z pachnącą zawartością - w pełnej okazałości. Po bokach pierwsza próba techniki decupage :)
 
 
 
I młynek gotowy do drogi do nowej właścicielki. Była zadowolona, więc dla mnie to najcenniejsze :)
 
 
Kolejna praca już zaczęta :)
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. Dziękuję za komentarze i liczne dzisiaj odwiedziny!!!

P.S. Kurs na taki młynek znajdziecie u Ani Krućko:
http://aniainspiruje.blogspot.com/search/label/kurs-%20m%C5%82ynek%20do%20kawy

2 komentarze:

  1. Praca jest bardzo oryginalda. Podziwiam Cie za cierpliwosc. Bardzo wazne,ze podobala sie solenizantce. Grazyna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Młynek wygląda świetnie :)
    Dziękuję za odwiedziny i udział w candy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)