Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

piątek, 8 listopada 2013

Tort urodzinowy

Witam wszystkich!

Chciałam Wam pokazać moje ostatnie maleństwo :) Jeszcze cieplutkie, bo dopiero dzisiaj trafiło do koleżanki, która jakiś czas temu poprosiła o przygotowanie czegoś na osiemnaste urodziny syna i powiedziała moje ulubione słowa: "Wymyśl coś" :))) Pomysłów było kilka, decyzja padła na ten właśnie.
Torcik na wysokość ok 42 cm razem z numerkiem, a dolna warstwa ma obwód 87 cm. Więc nie takie to znowu "maleństwo" :)
 

 Miłosz jest fanem FC Barcelona, stąd taka kolorystyka i dekoracje utrzymane w klimacie piłkarskim.
Oczywiście nie mogło zabraknąć herbu klubowego :)
Dekoracje po jednej stronie tortu stanowią bibułkowe róże w  kolorach klubu
Natomiast po drugiej stronie małe piłki nożne (trochę mi zajęło, zanim  wykombinowałam skąd tu wziąć dwie małe piłki i to w delikatnie różnych rozmiarach) :) Ale "dla chcącego nic trudnego" :)
Dolną warstwę zdobi spora bladoniebieska kokarda  oraz wstążka udrapowana dookoła tortu.
 

Zapakowany torcik gotowy do drogi dla jubilata - otrzyma go w niedzielę na przyjęciu urodzinowym.

Dla chętnych przygotowuję kursik na wykonanie tortu - pojawi się u mnie niedługo. Tymczasem chętnie się dowiem, co sądzicie o mojej pracy, dlatego zapraszam do komentowania.

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)