Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

niedziela, 3 września 2017

Znowu o miłości :)

Witajcie!
 
Dzisiaj znowu wrócimy na chwilę do tematu miłości :)
No nic na to nie poradzę, że ostatnio wpadają mi w ręce takie piękne sentencje, że grzechem było ich nie wykorzystać, przy okazji dalej wprawiając się w decoupage.
 
Dzisiejsze serducho jest wyjątkowe - pewnie za sprawą zdjęcia, którego użyłam. Najpierw był cytat, który po prostu MUSIAŁAM wykorzystać, a gdy zaczęłam szukać odpowiedniej grafiki... ta jedna, jedyna - pasowała idealnie!!!
 
 
To wielkie, silne drzewo o zachodzie słońca, a pod nim skromna ławeczka, na której można usiąść i pomarzyć. Albo chociaż w ciszy popatrzeć, jak słońce żegna się z dniem i oblewa świat ciepłym, złotym blaskiem... Magia...
 
A cytat z H. Sienkiewicza jest bezcenny...  I taki prawdziwy... Że też wcześniej się na niego nie natknęłam...
 
 
A ze spraw czysto technicznych - "zdradziłam" mój ukochany szablon z ornamentami na rzecz wypróbowania innego, kwiatowego. I wiecie co? WOW, znowu się zakochałam ;)
Do szablonu użyłam tradycyjnie szpachlówki, więc jest efekt 3D.
Do tego satynowa wstążka i tym razem srebrny koralik.
 
 
Na drugiej stronie, ponieważ wydawała mi się "łysa", brzegi serduszka wykończyłam delikatną bawełnianą koronką.
 
 
A tu jeszcze serduszko w plenerze - ulubione polno-łąkowe klimaty, choć przed blokiem ;)
 
 
Dziękuję Wam za odwiedziny i za każde pozostawione słowo - motywujecie mnie do dalszego działania :)
 

5 komentarzy:

  1. Piekne jest to serduszko, a grafika mnie zauroczyła.
    Miłej niedzieli Joasiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu zauroczyła mnie ta karteczka jest cudna!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszko jest piękne! Super jest ten kwiatowy szablon a cytat jakże prawdziwy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No kapitalnie Ci wychodzą te serduszka, a cytaty skąd bierzesz? Masz jakiś zeszyt cytatów jak ja? Czy w danej chwili, na potrzebę szukasz czegoś w internecie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)