Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

środa, 20 lipca 2016

Post nr 100 i apel o pomoc dla Amelki

Witajcie!
 
Tak, tak, to już setny post :) Aż się wierzyć nie chce, że aż tyle prac powstało i tyle ich Wam przedstawiłam.
Ale dziś nie będzie robótkowo, nie pokażę Wam żadnej nowej pracy. Uznałam, że 100. post powinien być wyjątkowy i będzie.
Być może niektórzy pamiętają historię mojej małej sąsiadeczki Amelki, którą opisywałam TU.
 
 
 
Amelka to naprawdę wspaniała mała wojowniczka, której rodzice próbują robić wszystko, by dać jej szansę na normalne życie. I wiecie co? Udaje się, Mała po terapii komórkami macierzystymi  zaczyna chodzić w specjalnych aparatach :) I tu pojawia się problem - kasa... Terapia jest piekielnie kosztowna.
 
Dlatego wpadłam na pewien pomysł i chciałabym Was spytać o zdanie i poprosić o pomoc. Chciałabym zorganizować w naszym miasteczku aukcję rękodzieła na rzecz Amelki. Wiem, że coraz więcej ludzi docenia rękodzieło, więc może udałoby się trochę pieniążków uzbierać. Sama niestety nie jestem w stanie zapewnić wystarczającej ilości "fantów" na taką aukcję. Dlatego pytanie do Was - czy ktokolwiek byłby skłonny przekazać jakąś swoją pracę na ten cel?
 
Jeśli znajdą się takie osoby, to proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem, z ewentualnym podaniem ilości prac, jaką chcecie przekazać. Aukcję widziałabym w grudniu, na pewno przed Bożym Narodzeniem, bo wtedy ludzie kupują coś ładnego nie tylko dla siebie ale i dla bliskich. Ale tematyka prac nie musi być świąteczna - każdy "fant" na wagę złota. Prace powinny być jednak kompletne, czyli jeśli ma to być haft, to oprawiony.
Jeśli uda się zorganizować aukcję, będę Was prosić o przysyłanie prac - postaram się też regularnie pokazywać, co nadeszło i od kogo :)
 
Jeśli możecie, rozgłoście proszę ten apel wśród swoich rękodzielniczych znajomych - im nas będzie więcej, tym bardziej uda się pomóc. W najbliższym czasie będę też rozsyłać maile, więc może i do Was trafię indywidualnie :)

Kochane Koleżanki, jedna wielka prośba (wyszło "w praniu") - gdy zgłaszacie się w komentarzach, proszę, podawajcie swojego maila - bardzo ułatwi i przyspieszy mi to pracę, bo zaczynam nie wyrabiać na zakrętach - oczywiście pozytywnie!!! :)

AKUALIZACJA!
Akcja dla Amelki jest w toku, tzn. dojdzie do skutku, więc kto jeszcze chciałby się przyłączyć, proszę o komentarz z deklaracją i adresem @, a ja wyślę szczegóły.

Mała uwaga!
Jeśli zgłaszasz się, a nie masz bloga i Twój komentarz pojawi się jako "Anonimowy" proszę wyślij mi maila z adresu, który podajesz w zgłoszeniu. Jesli nie dostanę potwierdzenia mailowego, takie zgłoszenie będzie usuwane.
Niestety ostatnio ktoś dodawał komenatrze podszywając się pod rękodzielniczki, więc muszę wprowadzić pewne obostrzenia!
 
A tak na koniec chciałam Wam podziękować za te 100 postów, że jesteście ze mną i gościcie u mnie :) Szczególne podziękowania należą się Ani Iwańskiej, która zagląda do mnie regularnie i nigdy nie omieszka zostawić komentarza. Aniu - dziękuję!!!

172 komentarze:

  1. Ja na początek deklaruję 3 prace na aukcję :) A potem się jeszcze zobaczy, będę działać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu jestem znowu , miło mi że wspomniałaś o mnie, ale to nic wielkiego lubię do Ciebie zaglądać a jak jestem zawsze zostawiam komentarz.
    Możesz na mnie liczyć na 100% przekażę coś na aukcję. Powiedzmy że będą to też 3 prace. Tylko Joasiu jak bym zapomniała proszę przypomnij mi.
    W poście z wytycznymi do sierpniowych kartek umieszczę też prośbę o fanty z przekierowaniem do tego posta.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście gratulacje z okazji 100 posta !!

      Usuń
    2. Aniu, dziękuję Ci bardzo. Wiedziałam, że mogę na Ciebie liczyć. Przypomnę się na pewno :)

      Usuń
    3. Joasiu cieszę , że nie zawiodłam się na moich koleżankach , wiedziałam że na nie można liczyć . Jak będziesz maiła już szczegóły co, kiedy i gdzie wysłać daj mi znać wrzucę tez na swojego bloga.
      Buziaczki

      Usuń
  3. Jakie to niesprawiedliwe kiedy nieszczęście spotyka Dzieci :(
    Dla Amelki od Cioci 3 prace na aukcję :* a myślę, że i więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za chęć udziału z naszej małej akcji dla Amelki :)

      Usuń
  4. Chętnie przyłączę się do tej akcji. Myślę, że również mogłabym przekazać 3 prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już napisałam maila i oczywiście zgłaszam gotowość. Nie wiem jeszcze co, ale będzie kilka prac. Dam hasło na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za chęć udziału w naszej małej akcji oraz za rozgłaszanie jej u siebie! Cudownie, że jesteś ze mną :)

      Usuń
  6. Amelka zdobyła moje serce, z ogromną przyjemnością przyłącze się do akcji. Minimum 5 prac wyślę do Waszego projektu.
    Buziaki Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, super, dziękuję bardzo!!! Serce rośnie, że tyle osób chce pomagać :)

      Usuń
  7. Witam. Gdzie znajdę kontakt mailowy do Pani? Jestem również chętna pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! kontakt mailowy w zakładce kontakt, ale żeby było szybciej to podaję: schoco214@wp.pl
      Zapraszam do kontaktu

      Usuń
  8. Kochane kobietki, dodajecie mi skrzydeł - na chwilę obecną będzie już ok 20 prac na aukcję :))) Bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorzucę 5 kocich zadków ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nawet kocie zadki się przydadzą ;)

      Usuń
  10. Dziękuję, że pomyślałaś również o mnie. Sądzę że trzeba by nie mieć serca aby przejść obojętnie obok nieszczęścia dziecka. Tak więc i na mnie możesz liczyć. Nie wiem ile prac przygotuję na tę okoliczność ale kilka na pewno. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu, serdecznie! Miło, że dołączyłaś do aukcji ze swoimi pięknymi pracami :)

      Usuń
  11. Witam, jestem tutaj po raz pierwszy dzięki ogłoszeniu na blogu Ani. Chętnie się przyłączę i przygotuje kilka prac, na chwilę obecna mogę zadeklarować 3 do 5 prac. Pozdrawiam serdecznie i gorąco wspieram :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu i bardzo dziękuję za wsparcie akcji :)

      Usuń
  12. Pomóc dziecku, czemu nie, zwłaszcza choremu. Ja do takich akcji przyłączam się bez wahania. Kilka prac jestem w stanie na to przeznaczyć, jakich to jeszcze nie wiem, ale będę się starała.
    Tylko na zorganizowanie aukcji, chyba musicie mieć jakieś pozwolenia, czy o tym wiecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Dziękuję za przyłączenie się do mojej akcji. Tak, wiem, że na aukcję musi być pozwolenie - oczywiście wszystko będzie legalnie i pieniążki zebrane pójdę przez fundację, gdzie Amelka ma swoje konto :)

      Usuń
  13. Witam, muszę zrobić przegląd swoich zapasów, ale na pewno coś się znajdzie. A ile prac potrzebujesz? zawsze mogę coś dorobić. napisz na maile twasylow@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, ja również trafiłam tutaj z bloga Ani. Chętnie przekażę 3 prace. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki Anuli Iwańskiej dowiedziałam się o tej fajnej akcji. Kochana dołacze sie oczywiście. Trzy prace to na sówkę dam radę. Może coś wymyśle więcej. Gratuluję pomysłu i setnego posta. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Haniu, za wsparcie mojego pomysłu :)

      Usuń
    2. Haniu w imieniu swoim i Joasi dziękuje za wzmiankę o akcji na Twoim blogu. !!

      Usuń
  16. Ja też trafiłam tu od Ani i też się chętnie przyłączę. Nie wiem jeszcze co, ale kilka prac na pewno dam radę przygotować. Tylko do kiedy trzeba je przygotować ?
    Pozdrawiam i wspieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Co do terminów, to dam jeszcze znać, ale trochę czasu jeszcze będzie :)

      Usuń
  17. Witaj:)
    Ja trafiłam od Hani:), postaram się coś przygotować :)tylko krzyknij w okolicach terminu dla przypomnienia :) żeby skleroza mnie nie dopadła :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anitko! Oczywiście, będę się przypominać, gdy akcja ruszy z kopyta :)

      Usuń
  18. Witaj Joasiu.
    Ja też trafiłam do Ciebie od Anulki.Oczywiście ,że pomoge i przeznaczę jakies prace na tą aukcję ,a w następnym poście u siebie o tym wspomnę. Dopiero wróciłam z urlopu ,więc dowiaduję się o wszystkim z opóźnieniem .
    kochana koniecznie przypominaj się ze wszystkim,będziemy czekać na szczegóły.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu i za zadeklarowane prace i za chęć wspomnienia o mnie na swoim blogu - na pewno przyniesie to zamierzony efekt. Oczywiście, gdy będę miała szczegóły, na pewno wszystkie Was powiadomię :)

      Usuń
  19. Z przyjemnością przekaże któryś z moich albumów, tylko nie wiem czy jeden, czy uda mi się zrobić więcej, ale do akcji się przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Joasiu, na 100 procent przekażę jakąś swoją pracę;) Na pewno coś zrobię do grudnia, a nawet wcześniej... Zawsze jestem otwarta na każdą pomoc. Tylko prosiłabym o jakieś dane do przesyłki etc. Pozdrawiam Cię gorąco;)To takie miłe podarować coś, co będzie mogło pomóc dziecku;)Także możesz na mnie liczyć Asiu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Adres do wysyłki i inne szczegóły będę rozsyłać mailowo jak tylko sprawa aukcji się wyklaruje :)

      Usuń
  21. sama jestem mamą dziecka niepełnosprawnego i wiem jakie koszty trzeba ponieść, by zapewnić opiekę i sprzęt, dlatego też sie przyłączę i wspomogę :)
    pozdrawiam cieplutko i czekam na @

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, nawet nie wiesz, jak się wzruszyłam Twoją chęcią pomocy, szczególnie zważając na Twoją sytuację. Bardzo Ci dziękuję i tym bardziej doceniam deklarację

      Usuń
  22. Witaj z chęcią przekaze kilka drobnych prac, proszę odezwać się do mnie na maila daria.krys@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Trafiłam od Ani i Hani;-) Z wielką ochotą się przyłączę, nie zadeklaruje na razie co, i ile, ale już zaczynam myśleć i czekam na szczegóły. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak moje poprzedniczki, trafiłam tutaj z bloga Ani. Postaram się wesprzeć akcję. Prawdopodobnie będą to kartki świąteczne, skoro przed świetami chcesz zorganizować tę aukcję. Czekam na maila. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Trafiłam do Ciebie z Ani bloga- dołączę się do akcji z kilkoma pracami- jeszcze nie wiem co i ile, ale nie przejdę obojętnie obok dziecka w potrzebie. Proszę o adres na: jadwigakluczynska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Jadziu, cokolwiek to będzie, na pewno będzie piękne :)

      Usuń
  26. Asiu i ja chętnie podeśle swoich kilka prac, teraz nie widm ile bo jestem daleko od domu ale na pewno ponad 5 będzie;) i czekam na Twój adres:) baran.agata@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, a swoją drogą prywatnie podziwiam - przy 4 dzieci jeszcze mieć czas na robótki! :)))

      Usuń
  27. Asiu u Anulki przeczytałam o akcji wiec i ja się dolacze. Spodziewam się akurat dzidzisia i wiem jak ważne dla rodziców jest aby dziecko bylo zdrowe, sama proszę Boga aby było wszystko ok. Nie wiem ile podeślę prac ale napewno coś będzie z decu i haft. Pozdrawiam i podziwiam Cię za zorganizowanie akcji w tak szczególnym celu. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieszko! Trzymam kciuki za Ciebie i Twojego nowego dzidziusia-jestem pewna i głęboko wierzę, że wszystko pójdzie jak z płatka i Maleństwo będzie zdrowe :) Sama rok temu miałam podobne obawy, a skończyło się dobrze :) Pozdrawiam i ślę maila

      Usuń
  28. Będzie lalka. Tylko bardzo proszę o informację, jak już akcja ruszy i przypomnienie.
    magmoson@poczta.onet.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie się przyłączę, jedną pracę wykonam na pewno, może uda się kilka...

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie przyłączę się do tej akcji. Zdrowie Amelki ponad wszystko. Myślę, że trzy swoje wytwory uda mi się wykonać, bo jak na razie wszystko poszło.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Trafiłam tutaj przez bloga i wpis Ani. Postaram się coś przygotować :) Proszę tylko przypomnij się wcześniej, bo ja taka trochę zabiegana jestem. Proszę o @
    Posta też postaram się napisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulko, bardzo dziękuję za przyłączenie się do akcji i za posta u Ciebie na blogu!

      Usuń
  32. Ja dla odmiany trafiłam do Ciebie przekierowana przez Ulę K.:) Oczywiście dołączam do akcji, czasu sporo i postaram się coś przygotować - co i ile jeszcze tak na gorąco nie wiem. Natomiast wiem ile kosztuje rehabilitacja, bo aktualnie sama walczę o całkowitą sprawność ręki i barku.
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Ps. W najbliższym czasie wspomnę na swoim blogu o tej pięknej akcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, Irenko, za zgłoszenie i za wzmiankę u siebie na blogu! Powodzenia w rehabilitacji - trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia!

      Usuń
  33. Gratuluję 100 posta, jest bardzo wyjątkowy, a prośba szlachetna więc też coś przygotuję, tylko poproszę o adres: bawelnianeniteczki@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo szczytny cel, więc chętnie przekażę coś od siebie. Nie określam w tej chwili ilości, bo czasu do wysyłki jeszcze dużo.

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie się dołączę przekażę firaneczkęi może jeszcze coś dodziergam pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Podziwiam, bo sama nie umiem ani robić na drutach, ani na szydełku...

      Usuń
  36. Chętnie się dołączę przekażę około 40 naparstków i coś z decu.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie przyłączę się do tej akcji. Bardzo chcę pomóc, więc przyślę jedną z moich chust. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. To i ja się dołączam, prześlę album.
    Poproszę o adres:
    marrigold@wp.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście, warto się wspierać i pomagać, czekam na adres do wysyłki danuta.angulska@gmail.com Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również przyłączę się do akcji:) Masosolne aniołki, karczochowe bombki i wianki z reniferkami na święta, może coś jeszcze :) Zostawiam e-mail: izzakup@gmail.com
    Daj tylko znać.
    Pozdrawiam i gratuluję 100 wpisu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wybór zostawiam Tobie - wszystko się przyda :)

      Usuń
  41. Twoją prośbę rozpowszechniłam na swoim blogu, mam nadzieję że więcej osób się dowie;) Od siebie też wyślę, ale to już przekażę na maila.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Aniu, za wszystko - i zgłoszenie fantów, i wzmiankę na blogu :)

      Usuń
  42. Poproszę o adres: basia.prym@gmail.com

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail idzie - przepraszam za zwłokę, ale trochę nie wyrabiam na zakrętach ;) - ogrom Waszej dobroci mnie przytłoczył!

      Usuń
  43. Chętnie przyłączę się do akcji. Nie wiem, jaką pracę lub prace wykonam, ale na pewno coś przekażę :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję, cokolwiek to będzie, na pewno przyniesie uśmiech Amelce :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie dam coś od siebie. Jeszcze nie wiem czy będzie to jedna, czy więcej prac.
    Proszę o więcej informacji i adres do wysyłki na: igielka.mb@o2.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie - nawet jedna praca dużo da :) Mail poszedł!

      Usuń
    2. Witaj Joasiu, czy mogłabyś przesłać mi jeszcze raz e-mail z danymi do wysyłki. Poprzedni wraz z adresem do ciebie przepadł :(

      Usuń
  46. Witaj Asiu mam na imię Krystyna Bożenna Borawska akcja fajna ale nie wiem czy coś na nią wyślę ale za to zareklamowałam twoją akcję którą przeczytałam na blogu Ani a tu jest post na moim blogu o twojej i jeszcze jednej akcji dla chorych dziewczynek http://klubkotajasna8.blogspot.com/2016/08/kto-moze-niech-pomoze.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wzmiankę o mojej akcji na Twoim blogu - to i tak duża pomoc, bo więcej osób może się o niej dowiedzieć :)

      Usuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! Kązda para pracowitych rączek jest mile widziana :)

      Usuń
  48. Bardzo chętnie przyłączę się do akcji. Mam trochę szydełkowych rzeczy, które mogę podarować.
    mój e-mail: picot.kinga@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kingo! Swietnie że jesteś z nami :)

      Usuń
  49. Witam mam na imię Ewa oto mój blog http://kreatywnaszuflada.bloog.pl/
    postaram się coś wysłać na akcję dla chorej Amelki proszę o szczegóły tej bardzo fajniej akcji na mój e-mail: coreczka6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Drogie Koleżanki, dołącza do nas Pani Ania Pawłowska z Mazowsza i deklaruje 2 prace dla Amelki. Zgłoszenie wstawiam ja, bo Pani Ania nie ma bloga :) Witamy na pokładzie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam mam na imię Ewa oto mój blog http://kreatywnaszuflada.bloog.pl/
    postaram się coś wysłać na akcję dla chorej Amelki proszę o szczegóły tej bardzo fajniej akcji na mój e-mail: coreczka6@o2.pl

    Witam i dziękuję e-mail do mnie doszedł teraz tylko przygotuję jakieś fajne fanty na akcje dla chorej Amelki :) :) :) pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam :)
    I ja się przyłączam do akcji (u Uli i Ani przeczytałam).
    Mam też chorą córkę i wiem, ile czasu i pieniędzy to wymaga.
    Postaram się do końca września przygotować 3 prace (poduszki z hafami lub szyte okładki na zeszyty).
    Mój mail: istre@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Iwonko i jestem sercem z Tobą i Twoją córeczką! Pamiętaj tylko - Twoja córcia jest priorytetem dla Ciebie, nie musisz przygotowywać wielu prac dla Amelki! Pozdrawiam i wysyłam maila :)

      Usuń
  53. Trafiłam tutaj od Danusi - Anstahe. Jeżeli Danusia rekomenduje to ja lecę. Na pewno cos wyślę, ale nie potrafię zdeklarować ile i co. Moze tak być?
    Info zaraz dopiszę do posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam mój adres:
      ataboh@wp.pl

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za zgłoszenie. Może być bez konkretnej deklaracji - każda praca się przyda :)

      Usuń
  54. zgłaszam i ja chęć pomocy! na początek 3 prace, może zdążę potem więcej.
    asakuc@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. i Ja skromnie dołożę swoją cegiełkę po 20.08:)
    gratuluję posta okrąglutkiego :)zapraszam w moje progi i do spisania:)pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cegiełka jak najbardziej mile widziana ;) Mam nadzieję, że adres renia271274@gmail.com jest poprawny - poszedł mail

      Usuń
    2. wszystko mam adresik najważniejszy ogarnę się i cosik wyślę:)pozdr

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  56. Zgłaszam dwie prace na aukcje dla Amelki mój adres mycha.zb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Dzięki Danusi Anstahe i ja tu trafiłam, chętnie wspomogę tak szczytny cel, myślę że 3 prace polecą :)
    Pozdrawiam Bożena mojapasjaija@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Bożenko! Cieszę się, że jesteś z nami :)

      Usuń
  58. Chętnie przyłączę się do akcji. Niestety nie jestem w stanie zdeklarować ilości prac jakie wykonam bo nie wiem co los przyniesie ale postaram się coś zrobić jeśli tylko aukcja dojdzie do skutku.
    Mój mail blondieenka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przyłączenie się do akcji :) Śliczności wychodzą spod Twoich rączek :) Mail poszedł

      Usuń
    2. Właśnie go przeczytałam.
      Dziękuję:)

      Usuń
  59. Bardzo fajny pomysł ja nie szydełkuję i nie mam nic do zaoferowania.

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam pani Asiu akcja na prawdę jest super ale ja teraz zaproponuję pani taką akcję dla chorej Amelki może rodzice Amelki będą chcieli zgłosić swoją córkę do akcji Kołderki Za Jeden Uśmiech

    Kołderka za jeden uśmiech

    Kołderka za jeden uśmiech
    Nie od dziś wiadomo, iż bardzo często mamy do czynienia z osobami, które same z siebie wyrażają chęć pomocy dzieciom najbardziej jej potrzebującym.

    W tym celu powstał wspaniały projekt „Kołderka za jeden uśmiech” polegający na przekazywaniu dzieciom cierpiącym na przewlekłe i nieuleczalne choroby specjalnie spersonalizowane kołderki będącymi najczęstszymi towarzyszami i przyjaciółmi dzieci podczas pobytów w szpitalu czy też poddawaniu się rehabilitacji.

    W projekcie może wziąć udział każde przewlekle chore dziecko, pod warunkiem, że nie ukończyło 16 roku życia. Jedyną „opłatą” za kołderkę jest uśmiech dziecka, który ją otrzyma.

    Serdecznie zapraszamy na stronę projektu www.kolderki.org/kolderki, na której można zapoznać się dokładniej z działalnością „kołderkowych cioć”, obejrzeć galerię dotychczas wykonanych kołderek, których jest już przeszło 1600, a także uzyskać niezbędne informację dotyczącej zgłoszenia dziecka do udziału w akcji. Wszelkie pytania dotyczące kołderki prosimy przesyłać na adres e-mailowy kołderki@gmail.com.

    http://www.kolderki.org/kolderki/pages/zglaszanie.php

    pozdrawiam pani Asiu Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację o tej świetnej akcji. Adres strony przekazałam mamie Amelki, może się zdecyduje-nawet wiem, jaki motyw Amelka by wybrała :))) A jak ogarnę do końca akcję dla Amelki,to na pewno włączę się do akcji kołderkowych i coś wyhaftuję :)

      Usuń
  61. Jaki jest termin nadsyłania prac? amaranth1986@gmail.com. Bo nigdzie nie znalazłam infa czy nadal akcja trwa, kiedy będzie aukcja.

    OdpowiedzUsuń
  62. Dołączam się do akcji
    na dzień dzisiejszy 2 poduszki,
    ale mam nadzieję, że i może jakiś obraz się wyhaftuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziękuję bardzo za przyłączenie się do akcji. Witam na pokładzie :)

      Usuń
  63. Michałek ma już prawie 6-lat i jest walczącym Małym Rycerzem.

    Chłopiec jest po przerażającym nieszczęśliwym wypadku
    (upadek z 3 piętra) na skutek którego ma uszkodzenie wiele narządowe.Przebył też złamanie obu nóg udowych, żeber, żuchwy, oczodołu, wstrząs i opuchnięcie mózgu.

    Następstwem wypadku jest AUTYZM.
    Chlopiec NIE MÓWI.

    Ma silna nadwrażliwość na dźwiek a leki u niego sa już codziennoscia.Konieczność leczenia, rehabilitacji, trud walki o lepsze jutro towarzyszyć mu będzie już zawsze.

    Nie wiele rzeczy go cieszy, wywołanie uśmiechu na jego twarzy to sprawa bardzo trudna ale i też priorytetowa dla mamy, która sama wychowuje chłopca.

    Dziś pomoc w wywołaniu uśmiechu u niego
    możesz i Ty ♥ ♥ ♥
    https://www.facebook.com/events/622525604574997/#

    Witaj Asiu akcja jest na prawdę super ale ja ci zaproponuję inną akcję dla chorego Michałka wystarczy wysłać mu karteczkę urodzinową i Michałek będzie z niej bardzo zadowolony a może pani Asiu napisze pani o tej akcji na pani blogu może wtedy jeszcze więcej osób wyśle karteczki urodzinowe dla chorego Michałka :) :) :)pozdrawiam Iga

    OdpowiedzUsuń
  64. To i ja spróbuję coś przygotować tylko proszę się przypomnieć po 10 września :) Mój adres: trojanda@o2.pl Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wysłałam maila, ale postaram się odezwać jeszcze po 10 września.

      Usuń
  65. Asiu - chętnie się przyłączę do tej akcji :) Niedawno urodziła mi się wnusia długo przeze mnie wyczekiwana (mam 4 wnuków), więc nie mogłabym przejść obojętnie obok cierpienia dziecka. Podziwiam Twoje zaangażowanie. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Haniu! Moje zaangażowanie? No cóż, jeśli mogę chociaż jakoś pomóc dziecku, to to robię. I też z wdzięczności Bogu, że moje dzieciątko jest zdrowe :)

      Usuń
  66. Bardzo chętnie dołączę do akcji pomocy Amelce. Zostawiam adres i proszę o informacje gdzie i kiedy.
    ewa.bera@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewo, za przyłączenie się do akcji :)

      Usuń
  67. Postaram się też mieć swój maleńki wkład w tej aukcji. Jedną rzecz na pewno prześlę.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  68. I jeszcze mój adres - przemonika@interia.pl
    Czekam na szczegóły - adres do wysłania paczki (myślę, że będzie to bransoletka wykonana z naturalnych kamieni).
    Pozdrawiam i czekam na informację☀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za przyłączenie się do akcji. Mail ze szczegółami poszedł :)

      Usuń
    2. W czwartek wysłałam paczuszkę.
      Pozdrawiam 😊

      Usuń
  69. Witaj Asiu to znowu ja Basia to co ci powiedziała o projekcie Kołderki za jeden uśmiech podam ci jeszcze ulotkę projektu Kołderki za jeden uśmiech do wydrukowania może ci się przyda i przekaż tą ulotkę rodzicom Amelki w tej ulotce jest wszystko napisane na temat projektu Kołderki za jeden uśmiech
    pozdrawiam Basia

    Ulotka projektu (zgłaszanie dzieci)
    Dla osób, które pragną przekazać informacje dotyczące zgłaszania dzieci do naszego projektu załączam ulotkę w formie PDF

    http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ulotka_projektu.pdf

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję 100. posta! I poproszę o adres - postaram się coś podesłać na aukcję - blankaz@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja również chętnie coś wyślę, trafiłam tu od Ani, a Amelkę pozdrów, moja córka jest jej imienniczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Honoratko!I dziękuję za pozdrowienia dla Amelki :)

      Usuń
  72. Z ogromną przyjemnością zrobię coś na aukcję...nie wiem jeszcze co to będzie,ale będzie z całą pewnością.Mało mnie ostatnio w świecie blogowym,a tutaj trafiłam przez przypadek...i nie mogłam przejść obojętnie:)
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i małą Amelkę.
    kkatrinka44@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie "przypadki" jak ten, który sprowadził Cię do mnie. I dziękuję za przyłączenie się do akcji :)

      Usuń
  73. Też chętnie pomogę :). Proszę o kontakt pod adresem
    violettamiszczaklesiewicz@gmail.com
    Trzymam kciuki za Amelkę i Jej rodziców!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kciuki zdecydowanie się przydadzą :)

      Usuń
  74. Korale na szydełku mogą być?
    aagatyszka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Czy kartki też się nadadzą? I jakiś wyrób z modeliny? Jeśli tak to oto mój mail : szymon.angelika.flor@gmail.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda się każdy fant, nieważne co to jest. Dla Amelki każda złotóweczka będzie mieć znaczenie :) Dziękuję

      Usuń
  76. Dobry wieczór. ja też mogę dorzucić ze 3 prace.
    monka111@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przyłączenie się do akcji. Mail ze szczegółami poleciał :)

      Usuń
  77. Ja również się przyłącze do pomocy Amelce. deco-miki-m@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam
    Trafiłam tu z blogu Gosi- Papierowy Jarmark. Bardzo chętnie się dołączę do pomocy Amelce. Poproszę o kontakt.
    hgagata77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Witam ja też trafiłam tu z bloga Gosi. Chętnie przyłączę się. Proszę o kontakt adrprz@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Tez trafiłam tu z Papierowego Jarmarku. Jakaś biżuteria? Podaję maila: wilcza.zmora@gmail.com
    PS gratuluję 100 posta i idę zwiedzać bloga. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda praca się przyda, każda złotóweczka cenna :) Biżuteria również mile widziana. Nie sądziłam, że jeszcze ktoś się przyłączy do akcji, ale tym bardziej witam na pokładzie i dziękuję! :)

      Usuń
  81. Dzięki informacjom od mamy też chętnie się przyłączę, agnieszkapawlowska@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Właśnie przeczytałam o akcji u Katrinki i chętnie też coś dołożę tonkaism@googlemail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! Witam na pokładzie. Mail ze szczegółami poszedł

      Usuń
  83. Z opóźnieniem, spowodowanym wyjazdami, ale też się przyłączam do akcji. Jednak już się kontaktowałyśmy mejlowo, więc teraz takie oficjalne potwierdzenie.
    Najpóźniej we wtorek wyślę przesyłkę.
    Banerek tu - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Zapraszam też do siebie i pozdrawiam serdecznie :)
    Marille

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgosiu, mail ze szczegółami poszedł

      Usuń
  84. Warto pomagac. Tak wiele osob sie przylaczylo. Z przyjemnoscia do nich dolacze. Moj adres g_osiaosw@wp.pl www.facebook.com/mojabajkarekodzielo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu i zapraszam na kiermasz 10 grudnia :)

      Usuń
  85. Ja również coś dorzucę. galeria.zosi@gmail.com
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  86. Co prawda dopiero dzisiaj tu trafiłam, ale też się dołączę. m_orlinska@o2.pl
    Pozdrawiam
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  87. Witam i ja cos zrobie z ozdob swiatecznych na szydelku, bedzie ich kilka😃 wysle meila do Pani
    Walczak Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  88. Dziś poleciała paczuszka dla Amelki z kilkoma drobiazgami :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Witam, moge przesłać 2-3 pracę.
    Proszę tylko o namiary ;)
    anmarhandmade@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)