Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

czwartek, 26 grudnia 2013

Rocznicowe serducho

Witajcie!
 
Tak oto zrobił nam się drugi dzień świąt, więc żeby wykorzystać pozostały czas wolny pokażę Wam, co przygotowałam dla mojego męża na naszą rocznicę ślubu. Rocznica piąta, więc drewniana - nie było łatwo wymyślić jakiś tematyczny prezent...
Ambitnie poszłam w decoupage. Dlaczego ambitnie? Bo nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiłam. Bo robiłam w totalnej konspiracji i kątem gdzie się dało (u rodziców, w piwnicy...). Bo to moja pierwsza przygoda z transferem z wydruku. Duża presja, bo gdyby nie wyszło, zostałabym nie tylko bez prezentu, ale i bez pomysłu.
Efekt? Cóż, idealnie nie jest, ale najważniejsze chyba, że wykonane z sercem :)
 
 
Ozdobione tylko delikatną bawełnianą koronką dookoła oraz czerwoną kokardą.
 
 
 
Pozdrawiam i życzę spokojnego ostatniego dnia świąt!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)