Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Kołyska na śwąteczne chrzciny

Witajcie!
 
Co prawda to już przeddzień Wigilii, ale obiecałam Wam ostatnio pokazać zdjęcia najnowszej kołyski. Trochę pobawiłam się  aparatem (po pół roku odkrywam nadal nowe funkcje ;) ) i spędziłam dłuższą chwilę nad obróbką zdjęć, aż w końcu znalazłam moment, żeby skrobnąć posta.
Po małych perypetiach kołyska trafiła do rąk Zamawiającej, która w Pierwszy Dzień Świąt przekaże go małemu Gniewkowi :)
 
 
 
 
 
 
 
Jest też gołąbek symbolizujący Ducha Świętego (myślę, że symbolika trafiona).
 
 
 
Gołąbek widziany z perspektywy serduszka :)
 
 
 Przy poprzednich kołyskach pojawiał się problem "mobilności" po pakowaniu. Kołyskę ustawiam zawsze na tekturowej podkładce i pakuję w celofan, ale niestety przy nawet niewielkich ruchach przedmiot niemiłosiernie "jeździł" po całej podkładce :( Więc tym razem wzięłam się na sposób i na podkładce przykleiłam stopery :) Dla zainteresowanych - to papierowa wiklina przycięta i wygięta w żądany kształt, a na koniec pomalowana białą akrylówką :)
 
 
Okres przedświąteczny to dla mnie zawsze "intensywny" czas, bo mam wiele wydarzeń do ogarnięcia. Ostatni tydzień miałam bardzo owocny twórczo, i to także w tematyce świątecznej, ale moje nowe twory nadal czekają na sesję fotograficzną. Myślę, że w przypływie świątecznego czasu będę miała na to chwilkę, więc wtedy na pewno Wam je pokażę.
 
Pozdrawiam świątecznie!
 
 

1 komentarz:

  1. Kolyska przepiekna na pewno bedzie sie podobac Gniewkowi na pewno za pare lat.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)