Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

środa, 25 września 2013

Nowa twarz haftu

Witam ponownie!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać trochę inne oblicze haftu. Dla mnie jest ono o tyle atrakcyjne, że łączy w sobie tradycyjne krzyżyki i formę szkicu nićmi. Jest tokombinacja haftu krzyżykowwego i liniowego.
Wszystkie przedstawione przeze mnie w tym poście wzory są przeróbką prawdziwych grafik. Ich autor nazywa się Ty Wilson i jest świetnym artystą. Wzory pochodzą ze strony http://www.wzory-haftu.pl/, gdzie są wzory również mojego autorstwa (publikuję pod nickiem Nickole214). Serdecznie zapraszam do odwiedzenia obu stron. Miłośnikom haftu szczególnie polecam tą nieprzebraną skarbnicę darmowych wzorów.
A oto już moje prace:


 


 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
Zdjęcia nie są rewelacyjnej jakości, ale najważniejsze chyba widać nieźle.
Jeden ze wzorów już znalazł zastosowanie jako pamiątka ślubu.
 

 
 
Pozdrawiam wszystkich, nie tylko miłośników xxx

 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)