Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

wtorek, 8 grudnia 2015

Srebrna Agrafka

Witajcie!

Stało się - zostałam przyjęta w poczet artystów w Srebrnej Agrafce. :))) 
Mogę teraz oferować swoje skromne produkty na sprzedaż, również dla Was - przynajmniej wiadomo, co mam na stanie.

Zapraszam do zaglądania do sklepu. Produkty tam wystawione zostały już pokazane na blogu, ale wiadomo - nie wszystkie prace pokazywane tutaj są na sprzedaż.

http://srebrnaagrafka.pl/sklep/nickole214


Zapraszam i pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

  1. Witaj Joasiu
    Miło Ci powitac na Srebrnej Agrafce , juz to zrobiłam na Twoim profilu . Ja tan jestem już ponad rok ale dotyczas udło mi sprzedac dwa produkty , w tym jeden dwa dni temu . Fakt mam tam mało do sprzedania bo tez mało co mi sie w domu uchowa.
    Życze Ci powodzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)