Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

środa, 11 listopada 2015

Kaczorek do kompletu

Witajcie!

Wydawało się, że tak niedawno zaprezentowałam Wam moje koszyczki, a tu już półtora miesiąca jak z bicza strzelił minęło... Czas leci jak zwariowany i na niewiele rzeczy mam czas, albo tego czasu jest bardzo mało. Ale niepodległościowo próbuję napisać kolejnego posta :)

Ostatnim razem zapowiadałam Wam pokazanie kolejnego Kaczorka z kaczorkowej rodzinki. Tym razem ptaszysko korzysta z kąpieli ;)


A tak wyglądał przed backstitchami - raczej niemrawo i bez charakteru, nie sądzicie?
 

Czas na prezentację całej Kaczorkowej rodzinki. Do tej pory powstały cztery Kaczorki, ale nie wykluczam kolejnych :) Jakoś polubiłam tę serię. 
 

 I z innego ujęcia


Tymczasem, jak tylko moja Mała Królewna mi pozwala, pracuję nad kolejnymi hafcikami. Jakoś padło na haft, bo w każdym momencie mogę przerwać pracę i nie zostawię bałaganu na pół mieszkania :) A czasami udaje mi się postawić kilka krzyżyków i moja Latorośl woła ;)

Dziękuję tym, którzy mimo zastoju u mnie nadal tu zaglądają. W miarę możliwości staram się też odwiedzać Wasze blogi, ale najczęściej brakuje czasu, by pozostawić po sobie ślad - niestety musicie mi wybaczyć.

Pozdrawiam i życzę udanego Święta Niepodległości

3 komentarze:

  1. Śliczny hafcik kaczorkowej rodzinki, podziwiam cierpliwość i zapał:)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu mnie też się strasznie podoba ta seria z kaczorkiem . Taki mały sympatyczny zawadiaka rozrabiaka. Osobiście nie przepadam za wyszywaniem backstitchami, ale niektóre hafty faktycznie bez nich nie mają wyrazu.
    Kaczorek w kąpieli jest uroczy, zresztą pozostałe również.
    Życzę zdrówka dla Ciebie i Twojej królewny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria jest bardzo urocza i sympatyczna, mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)