Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

niedziela, 3 maja 2015

Dwukolorowa seria xxx

Witajcie!

Weekend majowy okazał się nie tak brzydki, jak zapowiadano, przynajmniej u nas :) Słoneczko przyjemnie świeciło, energia była na całkiem znośnym poziomie, to i pracować się chciało, i na spacerek udało się wyjść.
Słoneczna pogoda i przyzwoita temperatura miały też inną zaletę - lakier i farby schły w mgnieniu oka :) Tak, tak, na tapecie dwie prace decoupage, w tym momencie czekają tylko na wykończenie i będą gotowe do prezentacji.

Dzisiaj jednak coś innego. W zasadzie nigdy nie pokazuję projektu przed jego ukończeniem, ale ten jest dość wyjątkowy. Składa się w sumie z dwóch etapów i jeden właśnie dzisiaj ukończyłam. Nie powiem Wam do końca co to za projekt - może sami zgadniecie.

W ostatnich dniach/tygodniach powstała seria 6 haftów krzyżykowych, utrzymanych w kolorach czarno-biało-czerwonych. Wszystkie na kanwie o wymiarach 15x15 cm. Dla uzyskania faktury wykorzystałam kordonek zamiast muliny.


Wzory zaczerpnęłam ze strony http://www.wzory-haftu.pl  - te 3 górne to moje projekty, nieco zmodyfikowane na potrzeby projektu (Gdyby ktoś miał ochotę, to występuję tam pod nickiem Nickole214). 




I kilka samych czarno-białych. A właściwie czarnych na białej kanwie.
 



Ktoś ma pomysły, do czego zostaną wykorzystane? :) Pomysły można zostawiać w komentarzach.

Dziękuję Wam za odwiedziny i życzę wszystkim udanego pierwszego majowego tygodnia :)
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Może powstanie z nich kostka? Bardzo ciekawe hafty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Asiu
    Nie wiedziałam ,że umieszczasz na tej stronie swoej wzory . Jest to moja ulubiona stronka z wzorami . Jest genialnie zrobiona i bardzo często z niej korzystam .
    Co do wzorków bardzo mnie zaciekawiły , bardzo lubie takie klimaty Moje typy to drugi i trzeci hafcik . A co z nich będzie?? Może podusie?
    Pozdrawiam i zyczę udanego weekendu .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)