Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

piątek, 4 lipca 2014

Serduszko testowe

Dobry wieczór!
 
Ostrzegałam, że wrócę szybko ;)
W telewizji mecz Brazylia-Kolumbia, więc jak lepiej wykorzystać ten czas, niż napisać kolejnego posta? :)
 
Jakiś czas temu, nie tak dawno, powstało decoupage'owe serduszko? Dlaczego testowe? Ponieważ postanowiłam zrobić je bez niczyjego życzenia i wypróbować kilka nowych metod :) Cóż, kontynuacja "pierwszych razy" trwa ;)
Obie strony serduszka są wykonane na różne sposoby.
 
Pierwsza strona to typowy decoupage metodą serwetkową.
 
 
Czerwona farba podkładowa, spękacz jednoskładnikowy i kremowa farba wierzchnia. Spękania wyszły lepiej niż się spodziewałam :) Lubię takie niespodzianki! Motyw z serwetki wydzierany na wodę. Dodatkowo pobawiłam się pastą postarzającą na brzegach serducha i na obrzeżach różyczki. I delikatna biała kokardka, żeby rozjaśnić całość.
 
 
Druga strona posłużyła jako pole testowe do innych elementów decoupage :)
Efekt końcowy wyszedł tak:
 
 
Muszę przyznać, że ta strona kosztowała mnie sporo nerwów.
Postanowiłam wypróbować transfer na zmywacz do paznokci - wydawał się łatwy i szybki.
Pierwsza próba zdecydowanie mnie nie zachwyciła...
 
 
... więc zamalowałam i spróbowałam ponownie. Wyszło jeszcze gorzej :( czyli praktycznie bez odbicia! Nawet zdjęcia nie zrobiłam. Ale jak nie da się  gdzieś wejść drzwiami, to trzeba oknem ;)
No więc napis przeniosłam wykorzystując medium do transferu :)
Wydawało mi się trochę pusto, więc wybór padł na drobne ornamenty. Tym razem już nie próbowałam zmywacza, tylko metodę odbicia :) Wyszło nieźle, ale dodatkowo poprawiłam ołówkiem.
 
 
To by było na tyle pokazywania ukończonych prac. Kolejne są w toku i mam nadzieję, że wkrótce będę mogła je tu zaprezentować.
Tymczasem dziękuję Wam za odwiedziny i życzę spokojnej nocy!
Dziewczyny, trzymajcie się - jeszcze tylko 9 dni i Mistrzostwa się skończą :)
 

2 komentarze:

  1. Fajne, takie testy wiele nas uczą, ja niestety nie mam do nich cierpliwości i zawsze próbuję na większych przedmiotach, a potem ... różnie bywa :)
    Szczególnie transferowa strona mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)