Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Nagroda :)

Witajcie!
 
Wiem, że nieładnie się chwalić, ale spotkała mnie ostatnio miła niespodzianka.
Pewnie te z Was, które mają lub miały do czynienia z haftem krzyżykowym, znają czasopismo Hafty Polskie (teraz Igłą Malowane). Otóż wydawnictwo zorganizowało dla swoich czytelników przygotowało fajne zabawy.
Ostatni konkurs dotyczył przygotowania wzoru haftu ze zdjęcia.
Udało mi się znaleźć w trójce zwycięzców :)))
 
Oto moja praca
 
Nagrodą była kanwa oraz zestaw muliny do wyhaftowania zwycięskiego wzoru!
 
 
Wydawnictwu bardzo dziękuję za piękną nagrodę!
 
Teraz nie pozostało nic innego jak przejść na emeryturę i "dziubać" hafcik ;)
 
A tak serio - już niedługo nowy post z najnowszą pracą. Skończona kilka dni temu, ale jeszcze nie było sesji zdjęciowej ;)
Do tego dzisiaj jedna praca poszła w świat - jedzie sobie w pudle nad morze :)
 
Dziękuję, że do mnie zaglądacie.
Miłego wieczoru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)