Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

niedziela, 5 stycznia 2014

Ozdobne mydełko

Witam serdecznie!
 
Dzisiaj będzie krótko. Wczoraj zapowiadałam, że powstała kolejna praca z cyklu "mój pierwszy raz" ;) W sumie trochę eksperyment, bo bez profesjonalnych preparatów, ale efekt nadzwyczaj zadowalający!
Przedstawiam Wam moje pierwsze decoupage'owe mydełko :)
 
 
Mało pracy (poza wycinaniem motywu), a ozdobiony przedmiot nie dość że ładny, to jeszcze użyteczny. ;)
 
 
Z racji tego, że u nas w użyciu jest tylko mydło w płynie, różane mydełko trafiło do mamy :)
W sumie ładnie zapakowany nadaje się na śliczny mały dodatek do prezentów.
 
 
Życzę wszystkim miłego wieczoru, a jutro przyjemnego dodatkowego dnia wolnego :)

1 komentarz:

  1. Witaj
    dziękuje za udział w moim candy :)
    Mydełko jest sliczne i pieknie sie prezentuje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)