Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

środa, 2 października 2013

Kołyski

Witam ponownie!

Dziś kolejna odsłona papierowej wikliny, choć nadal archiwalna, czyli prace, które wykonałam przed założeniem bloga.
Mój pierwszy wózeczek tak mi się spodobał, że nabrałam ochoty na wiecej nowych wyzwań. Na drugi ogień poszła kołyska, także według kursu Ani Krućko. Wykonałam ją jako pamiątkę Chrztu Świętego na prośbę koleżanki z pracy (jako że mam sporo współpracownic, były one pierwszymi odbiorcami moich prac).
Oto moja pierwsza kołyska:
 

 
Wydaje mi się, że prace wykonane z myślą o dzieciach mają szczególny urok. Nic dziwnego, że posypały się prośby o wykonanie kolejnych na chrzciny :)

Druga była kołyska dla Aleksandra:
 

 

 
A trzecia dla Macieja:
 

 

 
Zdjęcia oczywiście lepsze na zielonej trawce przed blokiem :) Za jakość pozostałych bardzo przepraszam.
 
To wszystkie kołyski jakie dotąd wykonałam, ale na pewno nie ostatnie :)
Wszystkich, którym się one podobają, zachęcam do samodzielnej próby - zobaczycie, że wcale nie są takie trudne do wykonania, a efekt z pewnością da Wam satysfakcję :)
 
Pozdrawiam serdecznie
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)