Witaj miły Gościu! Bardzo się cieszę, ze odwiedzasz mojego skromnego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Proszę podpisz się lub nawet zostaw adres e-mail do siebie :) Miłego oglądania!

niedziela, 14 września 2014

Szybkie prace na debiut

Witajcie ponownie!
 
Wpadam tu po raz drugi dzisiaj.
 Kilka (a dokładnie) trzy prace schną, będąc na różnych etapach i różnej natury, więc pokażę Wam kilka prac, które robiłam specjalnie na mój pierwszy publiczny debiut
 
Szczerze mówiąc, w ostatnim natłoku pracy mówiłam sobie, że po prezentacji przez co najmniej dwa dni nawet małym palcem nie ruszę... Cóż, wychodzi na to, że moje rączki cierpią na dość poważną odmianę ADHD ;))) Więc jak już wspomniałam - pracuję właśnie nad trzema rzeczami na raz, a w dodatku przygotowałam już nadchodzącą niespodziankę dla Was :)
 
Ale wracając do tematu - kiedyś odwiedzając blog Magdy natknęłam się na wspaniałe, słodziutkie pudełka z pluszowymi misiami. Co prawda przygotowując swoją pracę nie mogłam sobie szybko przypomnieć, gdzie je widziałam, dlatego mój misiek został rozczłonkowany w inny sposób. 
 
 
Co sądzicie o mojej wersji?
Jeszcze Misia z profilu :)
 
 
Może nie widać na zdjęciu, ale koszyczek jest sporych rozmiarów i na pewno pomieści skarby jakiejś małej księżniczki. (P.S. Koszyczek nie ma jeszcze właściciela)
 
 
Myśląc, co by tu pokazać publice na pierwszy raz, wybór padł  między innymi na kołyskę.
Jedyna różnica w porównaniu z moimi poprzednimi kołyskami jest taka, ze podusia i materacyk nie są białe, lecz niebieskie i bez żadnego napisu.
 
 
Swoje miejsce ma też oczywiście gołąbek, fruwający nad poduszeczką.
 
 
Powstała też filiżanka z krepinowymi różami, choć już nie w rozmiarze XXL :) Muszę przyznać, że podoba mi się taka wersja (chyba nie tylko mi, bo znalazła już nowy dom).
 
 
I zdjęcia plenerowe
 
 
Tym razem filiżanka otrzymała obwódkę z czarnej koronki, tak trochę żeby przełamać cukierkowy róż :)
 
 
Dziękuję, że ze mną jesteście i do mnie zaglądacie.
To między innymi dzięki Wam i pozostawionym tu słowom znalazłam odwagę, by publicznie się pokazać z moją pasją :) DZIĘKUJĘ!!!

2 komentarze:

  1. Joasiu witam w klubie ADH-dowców ja mam podobnie , ile mam zaczetych prac nawet nie zlicze , a i tak ciagle zaczynam nowe.
    Pudełkami z misiem autorstwa Magdy jestem zfascynowana od dawna ale u mnie nie doczekały sie jeszcze realizacj . Kiedys zrobie na 100%
    Filiżanki kiedys też robiłam , lubie je bardzo ale aktualnie nie robie do nich kwiatów z krpiny tylko wstatwiam donczki z żywmi kwiatami. u mnie robią za osłonki .A kołyska świtna !!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niunia bardzo Cie podziwiam. Masz wspanialy talent a Twoje prace sa przepiekne. Bardzo zaluje, ze nie moge zobaczyc ich osobiscie. Gratuluje Tobie debiutu publicznego jak i odwagi. Co do misia szkatulki to na pewno spodobala by sie mojej malej ksiezniczce :) Pozdrawiam Cie goraco i jeszcze raz gratuluje :) Madzia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde pozostawione słowo :)